Ohita navigaatio

16.11.2023

Selkokieliset galleriakierrokset 18. ja 19.11. Helsingissä

Selkokulttuuri järjestää kaksi selkokielistä galleriakierrosta Helsingissä.

www.selkokulttuuri.fi

La 18.11. Galleria Topelius & Forum Box

Tervetuloa selkokieliselle galleriakierrokselle lauantaina 18.11. klo 12–14!

Käymme Galleria Pirkko-Liisa Topeliuksessa ja Forum Box galleriassa. Tapaamme Galleria Topeliuksen edessä klo 12. Osoite on Hietalahdenranta 17.

Galleria Topeliuksessa on esillä Jennifer Janowskin näyttely.

Forum Boxissa on esillä James Prevettin näyttely ja Mediaboxissa Liinu Grönlundin ja Okku Nuutilaisen videoteos.

Vapaa pääsy! Tervetuloa mukaan!

Galleriatilojen esteettömyys:

Galleria Topeliukseen on kadulta muutama porras. Henkilökunta auttaa, jos tarvitset apua. Gallerian sisällä kulku on esteetön.

Galleria Forum Boxin sisäänkäynnin ja jalkakäytävän välillä on kynnys, jonka korkeus on noin 10 cm. Galleriasta voi pyytää ramppia. Gallerian wc-tilaan on yhteensä neljä porrasta: kaksi porrasta ylös ja kaksi porrasta alas. Forum Boxissa on kaksi näyttelytilaa katutasossa. Kolmas näyttelytila sijaitsee ylempänä. Sinne on kahdeksan porrasta. Mediataiteen tila Mediaboxiin on kolme porrasta.

Su 19.11. Galleria Sculptor ja Galleria G

Tervetuloa selkokieliselle galleriakierrokselle sunnuntaina 19.11. klo 12–14! Käymme Galleria Sculptorissa ja Galleria G:ssä. Tapaamme Galleria Sculptorin edessä klo 12. Osoite on Eteläranta 12.

Galleria Sculptorissa on esillä Juha van Ingenin näyttely.

Galleria G:ssä on esillä ryhmänäyttely, jonka taiteilijat ovat Inari Krohn, Maija Albrecht, Beata Joutsen, Pilvi Ojala, Laura Pohjonen ja Metta Savolainen. Galleria G:n kuukauden taiteilija on Sanni Vanttaja.

Vapaa pääsy! Tervetuloa mukaan!

Galleriatilojen esteettömyys:

Galleria G:n näyttelytilojen sisääntulo ei ole esteetön. Tarvittaessa saat lisätietoja henkilökunnalta.

Galleria Sculptorin tilat eivät ole esteettömät.

Sisäänkäynnille johtaa kadulta neljä porrasta. Myös näyttelytilassa on muutamia portaita. Henkilökunnan tiloissa sijaitseva WC ei ole esteetön.

Gallerialla on käytössä kaksi Perfolight-teleskooppiramppia, jotka voidaan asentaa sisäänkäynnin portaisiin sekä näyttelytilojen portaisiin, niin että tilassa pääsee kulkemaan pyörätuolilla avustajan kanssa.

Mikäli tarvitset lisätietoja tai apua gallerialle saapuaksesi, ota yhteyttä: 050 360 1180. Autamme mielellämme.

 
Siirry sivun alkuun
  • jaa: Facebook
  • jaa: Twitter
  • jaa: Linkedin